دکتر فرخ کامران خواجوی » جراحی زیبایی سینه » بهترین جراح پروتز سینه در تهران
مدت زمان مطالعه ۶ دقیقه

بهترین جراح پروتز سینه در تهران

سینه ها یکی از مهم ترین عناصر زیبایی و اعتماد به نفس در خانم ها محسوب می شود. بزرگ کردن سینه یا عمل جراحی پروتز سینه یکی از مناسب ترین عمل هایی است که خانم ها برای افتادگی یا کوچکی سینه های خود ترجیح می دهند. پیش از آشنایی بیشتر با عمل پروتز سینه بهتر است بدانید که انتخاب جراح خوب برای پروتز سینه نقش بسزایی در دستیابی به نتیجه مطلوب دارد. همچنین، جراح باتجربه می تواند عوارض جانبی این عمل را به حداقل برساند. به همین منظور ما در این مقاله شما را با ویژگی های بهترین جراح پروتز سینه در تهران آشنا می کنیم، لذا تا انتها همراه ما باشید.

جراح خوب برای پروتز سینه

عمل پروتز سینه

عمل پروتز سینه، نوعی جراحی است که با قرار دادن پروتزهای سیلیکونی یا نمکی در داخل سینه به بزرگ کردن آن ها کمک می کنند. قرارگیری صحیح پروتزها، می‌تواند سینه ها را از نظر اندازه متناسب تر کرده و همچنین ظاهر کلی افراد را بهبود بخشد. جراحی پروتز سینه روشی برای افزایش اندازه سینه با پروتز است که در زیر بافت سینه یا زیر بافت عضلانی قرار داده می شود.

استفاده از این روش برای سینه هایی با ساختاری کوچک یا پستان هایی که پس از زایمان و شیردهی با افزایش سن حجم طبیعی خود را از دست می دهند، بسیار مناسب است. بهترین جراح پروتز سینه در تهران این جراحی را با هدف زیبایی و همچنان درمانی انجام می دهد. به عنوان مثال زنانی که پس از ابتلا به سرطان پستان و برداشتن بافت سینه از فرم سینه خود ناراضی هستند، نیز می توانند این عمل را انجام دهند.

عمل بزرگ کردن سینه برای چه افرادی مناسب است؟

همانطور که اشاره شد، جراحی پروتز سینه به افزایش سایز پستان ها کمک می کند. اما پیش انتخاب بهترین جراح پروتز سینه در تهران بهتر است بدانید که آیا کاندید مناسبی برای این عمل هستید. اگرچه تعیین کاندیدای مناسب به عهده جراح است، اما در اکثر موارد جراحی پروتز سینه به افراد زیر توصیه می شود:

  • انتظارات واقع بینانه
  • از نظر روانی پایدار است
  • سلامت جسمانی خوب
  • در حال حاضر باردار یا شیرده نیست
  • 18 سال یا بیشتر

علاوه بر آن ها دسته ای دیگر از خانم ها هستند که به صورت ژنتیکی سینه های کوچکی دارند و از این رخداد مادرزادی رنج می برند که باز هم می توانند از این جراحی بهره مند شوند. در این میان مشاهده شده است برخی از زنان از نامتقارنی سینه های که بنا به دلایلی ایجاد شده اند گله مندند که می خواهند شکل و فرم یکسانی به سینه های شان ببخشند. خانم های که بر اثر ابتلا به سرطان سینه مجبور به درمان و جراحی ماستکتومی شده اند می توانند برای پر کردن فضای خالی سینه از انواع پروتز استفاده کنند.

جراح پروتز سینه کیست؟

به طورکلی، جراح پروتز سینه، جراحان پلاستیک یا جراحان عمومی هستند که تخصص لازم و دوره های آموزشی مرتبط با آن را گذرانده اند. بهترین جراح پروتز سینه در تهران باید پس از گذراندن پزشکی عمومی، جراحی عمومی و در نهایت تخصص پلاستیک مهارت لازم را برای این عمل بدست آورد. اگرچه برخی از جراحان عمومی نیز توانایی بالایی در انجام این عمل دارند، اما توصیه می شود به فوق تخصص جراح پلاستیک مراجعه نمایید.

بهترین جراح سینه در تهران

ویژگی های بهترین جراح پروتز سینه در تهران

با توجه به افزایش جراحی های پلاستیک، از جمله بزرگ کردن سینه شاید در انتخاب بهترین جراح پروتز سینه در تهران، دچار تردید شوید. به همین منظور توصیه می شود قبل از انتخاب جراح با ویژگی های اصلی دکتر خوب برای پروتز سینه آشنا شوید.

تخصص بالای جراح

یکی از مهمترین معیارهای انتخاب بهترین جراح پروتز سینه، داشتن تخصص علمی بالای جراح است. تخصص و سواد علمی بالا سبب می شود که جراح دانش تکنیک های روز جراحی را برای عمل های خود به کار بگیرند. همانطور که می دانید توسعه علم پزشکی در حوزه زیبایی و جراحی های پلاستیک روز به روز در حال ارتقا است. بنابراین یک جراح خوب پلاستیک باید به تکنیک های روز آشنا و تخصص بالایی در حوزه جراحی سینه داشته باشد.


تجربه و مهارت

با توجه به اینکه جراحی پروتز سینه یک جراحی پیچیده و سنگین است. لذا در مسیر انتخاب جراح باید به این نکته دقت داشته باشید که جراحی را انتخاب نمائید که از تجربه کافی برخوردا باشد. پیش از مراجعه به مطب جراح می‌توانید از طریق سایت‌های مختلف در خصوص سوابق جراحی‌هایی که در گذشته توسط جراح انجام شده است اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید.


ارتباط جراح با بیمار

یکی از نکات کلیدی در شناسایی جراح خوب برای پروتز سینه، توانایی برقراری ارتباط موثر با بیمار است. یک جراح پلاستیک خوب باید بتواند در طی جلسه مشاوره با تمام سوال‌ها و خواسته هایی که از نتایج جراحی دارد، مطلع شود. همچنین، از عوارض احتمالی جراحی و روند عمل توضیحات کاملی ارائه کند. بنابراین، در صورتی که در طی اولین جلسه پزشک با صبر و حوصله به پرسش‌های شما پاسخ داد می‌توانید با اعتماد به وی سایر مراحل جراحی را برنامه ریزی نمائید.

اهمیت انتخاب جراح پروتز سینه خوب در تهران

اگرچه جراحی پروتز سینه با اکثر با هدف زیبایی انجام می شود، اما بهتر است بدانید که این جراحی ها تاثیر مستقیمی در سلامت روح و روان شما خواهند داشت. اگر سال ها به دلیل کوچک بودن یا افتادگی سینه ها در رنج هستید، اما به هر دلیلی نباید زیر تیغ جراحی پزشکان و جراحان غیر متخصص بروید. توجه داشته باشید که تخصص پایین جراح می تواند مشکلات ظاهری مانند عدم تقارن سینه ایجاد کند. علاوه بر عوارض ظاهری ممکن است دچار عوارض جدی تری مانند آسیب به بافت سینه، خونریزی، هماتوم یا عفونت شوید. به همین علت انتخاب جراح خوب برای پروتز سینه اهمیت بسزایی خواهد داشت.

کلام آخر

اگر به هر دلیل احتیاج به عمل پروتز سینه دارید، در مرحله‌ اول باید از تصمیمی که گرفته‌اید مطمئن باشید. اکثر جراحی های سینه با هدف زیبایی انجام می شود، بنابراین باید پیش از تصمیم به جراحی از خطرات و عوارضی که پس از جراحی ممکن است رخ دهد آگاه باشید. با این حال، انتخاب جراح خوب و رعایت مراقبت های بعد از عمل، دو عامل کلیدی جهت موفقیت در جراحی سینه به شمار می رود. لذا برای دستیابی به بهترین نتیجه عمل و همچنین کاهش عوارض جانبی به بهترین جراح پروتز سینه در مراجعه کنید.

برچسب ها:
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + دو =